Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Μαριονέτα

Το έκανε πάλι το θαύμα του ο Κουσκουμβεκάκης και έβγαλε ένα τραγούδι συγκλονιστικής μελωδικότητας, περίτεχνης ενορχήστρωσης, και ενός λυρισμού που πίσω από τη φαινομενική τρα-λα-λι-τρα-λα-λο αθωότητα κρύβει τον τρόμο του ανεκπλήρωτου - το αναπάντητο ερώτημα αν η μαριονέτα έκοψε τα σκοινιά της, ή την υποψία ότι η μαριονέτα τελικά λύθηκε, μόνο και μόνο για να δέσει εσένα. Τέλος πάντων, μην σας ταλαιπωρώ με τις φαντασιοπληξίες μου. Ακούστε και κολλήστε.
ηρ.οικ.






"ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ"
CD "Μ' ΕΝΑ ΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΟΥ"
τραγούδι: Κατερίνα Τσαντήλα
μουσική: Απόλλων Κουσκουμβεκάκης
στίχοι: Αναστασία Μητσοπούλου


Το φεγγάρι στην πλατεία
ασημένιο σκηνικό
θεατράκι μαριονέτες
σ’ ένα έργο παιδικό
Πρίγκιπας βασιλοπούλα
κλείνει σε χρυσό κλουβί
μόνο αυτός να την κοιτάει
ήλιος για να μην τη δει

Φυσούσε ένα αεράκι λιγάκι δροσερό
μου στέλνει στη ματιά σου μήνυμα κρυφό
έλα μαζί μου απόψε για μια μόνο βραδιά
αφέσου μαριονέτα κόψε τα σκοινιά

Ξόρκι η λεύκα ψιθυρίζει
ένα στίχο μαγικό
λύνει τη βασιλοπούλα
χάδι ήλιου πρωινό
Πρίγκιπας με τ’ άλογο του
ταξιδεύει μοναχός
τη βασιλοπούλα βρίσκει
στα λουλούδια μες το φως

Φυσούσε ένα αεράκι λιγάκι δροσερό
μου στέλνει στη ματιά σου μήνυμα κρυφό
έλα μαζί μου απόψε για μια μόνο βραδιά
αφέσου μαριονέτα κόψε τα σκοινιά

Φεγγάρι κι αεράκι λιγάκι δροσερό
φωτίζει στη ματιά μου νόημα να ζω
έλα μαζί μου απόψε ν’ ανοίξουμε πανιά
αφέσου μαριονέτα λύσε τα σκοινιά

Δεν υπάρχουν σχόλια: