Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Νικόλας Λειβαδίτης & Μαρία Καλούδη - "Για πόσο ακόμα"





ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


"Για πόσο ακόμα;" New single ©2016

Σ’ έναν κόσμο που, εδώ και χρόνια, έχει χάσει τον εαυτό του, η αλήθεια αποτελεί –πλέον- τη μοναδική διέξοδο και επιλογή για την κατάκτηση της ευτυχίας.

Μετά από δύο χρόνια συνεργασίας και περιοδείας τους σε ολόκληρη την Ελλάδα, ο τραγουδοποιός Νικόλας Λειβαδίτης(nL) εμπιστεύεται την ερμηνεύτρια Μαρία Καλούδη και της υπογράφει τη νέα της δισκογραφική δουλειά, με τίτλο: «Για πόσο ακόμα;»

Μία σκέψη της ταλαντούχας ερμηνεύτριας ήταν αρκετή για να πυροδοτήσει το δημιουργικό πνεύμα του συνθέτη και στιχουργού: “Για πόσο ακόμα θ’ αντέχουμε να μην είμαστε ο εαυτός μας;”

Άμεσος στίχος, επιθετικά τύμπανα και ηλεκτρικές κιθάρες σε συνδυασμό μ’ ένα κλαρίνο που “αναρωτιέται” κι ένα κανονάκι που “βομβαρδίζει” συναισθηματικά την ατμόσφαιρα. Η ερμηνεία της Μαρίας Καλούδη δίνει τη χαριστική βολή και τροφή για σκέψη.

Για πόσο ακόμα θα αποσιωπούμε την αλήθεια μας; Για πόσο ακόμα; Η επιλογή, δική μας.

Καλή σας ακρόαση.



ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ;

Μέσα στον κόσμο αυτό που γεννήθηκα
μου’ πανε να σωπάσω κι αρνήθηκα
μου’ πανε μην ανοίγω το στόμα μου
μες στο ψέμα να ζω.

Όμως έχω τη σπίθα στο βλέμμα μου 
και αλήθεια ρέει στο αίμα μου.
Στη σιωπή μου, για χρόνια, βυθίστηκα
νιώθω πως θα πνιγώ.

Για πόσο ακόμα
θα ζω με σώμα δανεικό:
Για πόσο ακόμα 
θα κρατάω το στόμα μου κλειστό:

Μέσα στον ύπνο μου όνειρα χίμαιρες
κι οι αγάπες πάντα εφήμερες.
Προδοσία, τριάντα αργύρια
κι ούτε ένα φιλί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: