Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

θα είχε μόνο μουσική



ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΛΕΣ

Αν η αγάπη μας ήτανε άστρο
θα 'ταν ο αποσπερίτης
έτσι μου λες

Του γαλαξία ο αλήτης
που όλο διψάει για αγκαλιές
έτσι μου λες
έτσι μου λες

Αν η αγάπη μας ήταν τραγούδι
θα είχε μόνο μουσική
αφού θα μίλαγαν μόνο τα μάτια
στίχο θα είχε τη σιωπή
τη σιωπή
τη σιωπή

Αν η αγάπη μας ήτανε δέντρο
θα 'ταν ένα κυπαρίσσι
έτσι μου λες

Γιατί έτσι το 'φτιαξε η φύση
αιώνιο κι αειθαλές
έτσι μου λες
έτσι μου λες

Αν η αγάπη μας ήταν τραγούδι
θα είχε μόνο μουσική
αφού θα μίλαγαν μόνο τα μάτια
στίχο θα είχε τη σιωπή
τη σιωπή
τη σιωπή
τη σιωπή
τη σιωπή


Η μουσική του Μιχάλη Τερζή, οι στίχοι του Νίκου Φραγκούλη, και η ερμηνεία της μοναδικής Καίτης Χωματά. Με τα πρώτα δύο μέτρα έχεις ήδη αφήσει πίσω σου τη γη, και κάπου εκεί στο μέσον του τραγουδιού βρίσκεσαι ήδη στο μέσον του γαλαξία. Τι μαγνητικές καταιγίδες, διαστημικό τουρισμό και πράσινα άλογα... Ένα τέτοιο τραγούδι αρκεί για να εκτοξευτείς και στο φεγγάρι. ηρ.οικ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: