Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Η Λένα Πλάτωνος μιλάει στον Αντώνη Περιβολάκη






Κάθε εμφάνιση της Λένας Πλάτωνος στη δημόσια σφαίρα αποτελεί είδηση, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μια χορταστική συνέντευξή της στο περιοδικό "Μετρονόμος" (Απρίλιος - Ιούνιος 2009, τεύχος 33) και στον καλό δημοσιογράφο Αντώνη Περιβολάκη. Παραθέτουμε τις τρεις πρώτες ερωταποκρίσεις από τη συνέντευξη-ποταμό, έτσι για προθέρμανση! Όλη η κουβέντα δημοσιεύεται στο blog "ΕΝΑΝΤΙΟΔΡΟΜΙΑ":


Μιλήστε μας λίγο για τα πρώτα χρόνια της ζωής σας.

Γεννήθηκα στο Ηράκλειο της Κρήτης, απ΄ όπου κατάγεται η μητέρα μου. Κατέβηκε επίτηδες εκεί η μάν μου όταν ήταν έγκυος για να γεννηθώ στον τόπο καταγωγής της. Έκανα μερικών μηνών το πρώτο μου ταξίδι με το αεροπλάνο εκείνης της εποχής – πού να το΄ξερα εγώ που φοβάμαι τα αεροπλάνα; Μέχρι 5 χρονών έζησα στην Καλλιθέα και μετά ανεβήκαμε στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας.

Όταν ήρθατε και ξεκινήσατε στην Καλλιθέα ανακαλύψατε γρήγορα το ταλέντο σας.

Εγώ το είχα σαν παιχνίδι. Θυμάμαι να πατάω νότες και να παίζω μελωδίες με το αυτί. Ή ακόμα να μου παίζουν ένα διάστημα και να με ρωτάνε «αυτό το διάστημα τι είναι;» κι εγώ να το αναγνωρίζω αμέσως και να το παίζω το ίδιο… Τρεισήμισι χρονών έπαιξα τα κάλαντα. Θυμάμαι ακόμη όλο τα περιστατικό. Ήταν Χριστούγεννα, μας χτύπησαν τα παιδιά να μας πουν τα Κάλαντα, ο πατέρας μου τα έβαλε μέσα, τους έπαιξε τα Κάλαντα κι αυτά τραγουδούσαν. Μετά όλοι μαζί έφυγαν από το χώρο. Η μητέρα μου ήταν σε άλλο δωμάτιο με μία φίλη της. Πετάχτηκα από το κρεβάτι, μάλιστα είχα πυρετό, πετάχτηκα λοιπόν στην καρέκλα κι έπαιξα τα Κάλαντα.

Ακούγεται απίστευτο…

Ναι, ήταν λίγο απίστευτο. Εγώ, βέβαια δεν καταλάβαινα τότε τη σημασία αυτού του γεγονότος.
(...)

Όλη τη συνέντευξη μπορείτε να τη βρείτε εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: